ALTRE OPPORTUNITA' DI MOBILITA'

Ai fini di promuovere la mobilità internazionale degli studenti della Scuola di Ingegneria  verso le sedi partner con le quali sono attivi accordi di UNIFI reperibili al sito, e/o verso sedi partner con le quali siano presenti accordi individuali dello studente approvati o in fase di approvazione dagli organi competenti, per i quali non è previsto alcun tipo di finanziamento di Ateneo, la Scuola di Ingegneria indice selezioni per la formazione della graduatoria di idoneità alla mobilità EXTRA-UE per Studio, Tirocinio e/o Lavoro di Tesi a.a. 2022-2023.

La mobilità effettuata consentirà il riconoscimento di crediti da parte delle strutture didattiche competenti sulla base dell’approvazione di programmi di tirocinio e/o studio.

****************************

For the purpose of promoting the international mobility of students of the School of Engineering towards partner Institution with which UNIFI agreements are active, available on the webpage, and/or towards partner Institutions with which individual agreements are approved or in the process of being approved by the board of the study course, for which no type of scholarship is foreseen by the University of Florence, the School of Engineering publish a call for the formation of the list of eligible students for EXTRA-EU mobility for Study, Internship and / or Final Project Work year 2022-2023.

The mobility carried out will allow the recognition of credits by the board of the Study Course on the basis of the approval of study programs and/or internships/Final Project Work.

12.07.2023